Turn back time

Turn back time

joi, 29 octombrie 2015

Mamico



De ziua ta, mamico,
In dar ti-am adus inima.
Si crede-ma, mamico,
Un dar mai frumos nu se putea.

Da-i aripi sa zboare sau zdrobeste-o ca sa nu mai simta niciodata nimic.
Insa nu o lasa asa.

Daca te uiti acum la mine de acolo de unde esti, daca mi-ai fost alaturi in acesti 25 de ani de cand nu mai esti printre noi, te rog ajuta-ma acum. Am mare nevoie de tine.
Ajuta-ma, te implor.
Mami a mea, draga de ea, ca ai murit pe pat de spital cu gandul ca ne lasi singura. Nu ma lasa singura acum. Ajuta-ma.
Ajuta-l pe el sa aiba putere. Sa simta ca sunt a lui. Sa simta ca numai binele i-l vreau. Ajuta-l sa ma ierte si sa ma accepte, ca nu sunt monstrul care zice ca sunt si il iubesc sincer.

Ajuta-ma, mama mea. De acolo din ceruri, ajuta-ma.
Ca il iubesc mai mult decat iubesc viata sau lumina soarelui.
Fa-mi o minune, in aceasta zi. Te implor.

Un comentariu:

Casanova spunea...

Nu te va ajuta nimeni, curvele nu primesc ajutor.