Turn back time

Turn back time

vineri, 30 octombrie 2015

Un strop din imensul..

Nu mai vrei sa stii de mine. M-ai sters. 

Ma gandesc ca trebuie sa ai o anumita tarie sau sa fii intr-un fel ca om, ca sa poti sa fii atat de crud cu cineva care ti-a fost alaturi 4 ani, incat sa ii dai foc iar cenusa sa o arunci in vant, sa ai grija sa nu mai ramana nimic. Diferenta dintre un lucru care arde si un om pe care il stergi, este ca lucrurul care arde dispare, pe cand omul vede ca nu mai inseamna nimic acolo unde a insemnat ceva.

Desi viata mea este doar durere, sedimentata, plusand, prinsa in carnea inimii mele atat de adanc, inca nu cred ca imi voi reveni vreodata din suferinta asta… eu ii multumesc lui Dumnezeu ca mi te-a adus in viata. 

  1. Pentru ca am iubit. Am iubit ca o nebuna, cu toata fiinta mea, cu tot ce am si tot ce reprezint. Sincer, pur. Am iubit total, stiind ca nu voi avea niciodata mai mult, ca nu pot avea asteptari si ca viitorul este un loc mult prea nesigur. Si chiar si in absenta sigurantei zilei de maine, am iubit asa cum doar o data in viata poti iubi. Dupa o astfel de iubire, tot ce vei trai va fi sters, pal, revii de pe Everest la campie. Si in plus, nu mai ai resurse pentru a mai da altcuiva nici macar o bucatica din tine. Daca voi mai iubi asa vreodata, imi voi iubi copilul, dragostea de mama. 
  2. Pentru ca prin suferinta si regret am crescut. Am reusit sa imi inving demonii interiori, sa realizez ce lipsuri am, ce frustrari, ce sechele, ce trebuie sa imbunatatesc, mi-am format niste valori si principii de viata. Pentru prima data, ceea ce simt, ceea ce gandesc, ceea ce fac sunt aliniate complet.
  3. Pentru ca am realizat ca sunt o luptatoare. Cum am luptat pentru tine si pentru relatia asta, nu am stiut ca este posibil. Mi-am impins limitele la extrema, acceptand inacceptabilul, suferinta date de tine, facand lucruri si dovezi de dragoste de care nu ma credeam in stare.
  4. Pentru ca am fost uimita sa descopar despre mine ca pot fi un scafandru in cautarea comorilor din tine. Cu nimeni nu am fost atat de atenta in a-i fructifica potentialul, in a imboldi catre lucruri bune, in a-l invata, in a-l sprijini si ajuta.
  5. Pentru ca m-am uimit pe mine sa descopar ca pot face lucruri marete. Ma bucur ca am reusit de una singura sa infiintez si sa administrez bine afacerea ta, sa am o relatie atat de buna cu angajatul. Sa ma aprecieze pentru cum m-am purtat cu ea, pentru cum am lucrat cu ea. Asta este unul din cele mai marete lucruri pe care le-am facut de cand traiesc. De aceea imi si este atat de greu si mi se pare atat de nemilos ceea ce faci, ca ma fortezi sa rup orice legatura, cu lucrurile in care am pus suflet si le-am considerat ca pe copilul meu, rodul muncii mele si mai ales ma fortezi sa ma rup de ea, un om la care tin si careia i-am castigat prietenia si respectul datorita muncii mele si a felului meu de a fi. A plans in hohote cand a auzit ca plec.
  6. Pentru ca m-am daruit fara limite, 100% tie si pentru ca pentru prima data in viata mea m-am lasat imblanzita, mi-am dorit sa am un stapan, pe tine.
Sunt constienta ca inca e loc de mai mult. Ca izvorul asta de iubire nu a secat, ca puterea mea de munca tasneste ca un gheizer, ca atata timp cat te iubesc voi fi mereu a ta, precum vulpea imblanzita de Micul Print (mai tii minte ca am inceput sa il citim in franceza, m-as bucura sa il citesti pentru sufletul tau, fiindca e o lectie de viata : http://bookspot.ro/file.axd?file=2013%2F3%2FAntoine+de+SaintExupery+-+Micul+Print.pdf). 

Ca si pentru vulpe, apusurile nu vor mai fi niciodata doar apusuri, ci puncte in orizont catre care noi ne indreptam, lanurile verzi imi vor aminti de ochii tai, voi tresari la pasul tau. 

Ca si vulpea, am stiut ca risc lacrimi daca ma las imblanzita, mi le-am asumat. Ce nu am stiut este ca aceste lacrimi vor fi atat de grele si de dureroase, ca imi va plange toata fiinta in clipa cand vei pleca.

Niciun comentariu: