Turn back time

Turn back time

joi, 27 noiembrie 2014

Nimic

De ce tocmai tu imi faci asa ceva?
Dintre toti oamenii din lume, tocmai tu, cel pe care il iubesc, ma pui sa trec prin asa ceva.
De ce sufletul tau nu simte durerea mea? De ce sufletul tau nu imi poate ierta greseala trecutului?

Vrei un trofeu, o femeie care sa te faca mandru: una cu un trecut frumos, una care sa arate bine, una care sa fie dorita de altii astfel incat tu, pentru ca o ai, sa te simti mandru.
Eu sunt mediocra si am acest trecut nenorocit.
Insa, de cand suntem impreuna, de acesti 2 ani, 9 luni si 13 zile, in mediocritatea mea, cu acest trecut rau, nu ai avut niciodata ce sa imi reprosezi si mi-ai zis ca te-ai simtit cu mine cum nu a mai fost cu nimeni inainte, ca ne-am legat intr-un fel, ca ai cultivat o sinceritate pe care nu ai mai avut-o inainte.
Aceasta sinceritate a fost posibila pentru ca eu ti-am fost sincera. Nu ai fost o clipa singur sau uitat, am tras de tine in sus, am facut tot ce am putut ca sa crestem impreuna.

De ce ma pui sa trec prin asa ceva?
Imi zici acum ca nu vrei o femeie pe care a putut sa o aiba unul de 46 de ani, adica oricine.
Nu poate sa ma aiba oricine, nu mai poate sa ma aiba nimeni in afara de tine, nu mai vreau. Tu nu intelegi? Tu nu intelegi ca sentimentele mele nu sunt efemere? Tu nu intelegi ca, din pacate, iubirea asta pentru tine nu va disparea niciodata?
De asta imi e frica... Ca te vei tine de planul tau, ca eu cea care nu poate fi un trofeu, voi fi data la o parte, inlocuita de una trofeu dar alaturi de care iti vei uita sufletul, caci nimeni o sa mai simta dealurile cum le-ai simtit cu mine, ca nimeni nu o sa mai planga la mormantul bunicului tau si nu va considera sfant pamantul acela...vei si singur cum ai fost pana la mine, iar trofeul acela nu iti va tine de cald.

Poate tot sufletul asta de a fost intre noi a trecut. Dar imi vine greu sa cred asta, pentru ca acum 2-3 saptamani m-ai tinut in brate cand dormeam si in somn m-ai sarutat. Si in somn, nu poti pacali.

Imi pare rau ca nu ma poti rdica de-asupra capului ca pe un trofeu, iar lumea sa te aplaude. Imi pare rau ca tu consideri ca te injosesti alaturi de mine.
Mi-ai stiut greseala de la bun inceput si totusi, ai ajuns sa ma iubesti, ai ajuns sa petreci 3 ani alaturi de mine. Pentru ca suntem mai mult decat trup, suntem suflet, iar sufletele noastre sunt facute pt a fi impreuna.

Nu stiu ce voi face. De ce vrei sa mi se ofileasca sufletul? De ce vrei sa ma distrugi? E crunt. Vine o perioada in care sufletele trebuie sa ne fie calde si alaturi de aia pe care ii iubim... Iti amintesti cand primul Mos Niculae ti-a adus la mine turta dulce din aia buna? Si te-ai bucurat? Iti amintesti anul trecut cand ti-a adus un ciorap mareeeeee, inchis intr-un plic si pus la tine pe birou? Si la mine a venit cu dulciuri bune si rafaello, caci stia mosu ca imi plac cel mai mult.

Cum o sa fac eu?

Nu mai vreau sa vina nimic fara tine. Nimic.

Niciun comentariu: