Turn back time

Turn back time

miercuri, 7 octombrie 2015

Dorm, dorada, dormitor, dorinta, dor



Imi e dor de tine. 

Ca de apa cand imi e sete.. si m-am transformat demult in praf asteptand ploaia dulce care esti tu.
Imi este dor de suflul tau cald, peste fata mea. De mirosul pe care il are parul tau in a 2-3a zi de la spalare. 

Imi este dor sa iti mangai ceafa cand conduci. Sa te apuc repede de mana cand mergem pe strada si stiu ca nu ne vede nimeni. De buzele tale dulci si carnoase pe care le iubesc. 

Sa iti sarut tampla si sa ma indrept un pic spre lobul urechii. 

Imi este atat, atat, atat de dor sa ma strangi in brate. Sa stiu ca ma lipesc de tine, iar bratele tale imi strang spatele. Ma simt ca un zombie, ca un om care nu a mai putut dormi de mult timp si nu vrea decat sa doarma.. asa imi doresc imbratisarea ta. Daca mi-ai da-o, parca m-as putea odihni in sfarsit. Tot chinul asta s-ar sfarsi. 

Imi lipsesti teribil. Teribil, teribil. 

Nu pot sa ma prefac. Nu pot sa ma mint spunandu-mi ca va fi bine. Nu va fi. 
Cu cat trece timpul, cu atat e si mai greu pentru ca lipsa ta ma transforma intr-un om fara putere, fara dorinta de viata. 

Nu este vorba de sevraj, ca va fi mai greu la inceput si apoi va trece… Nup.. In absenta ta, ma usuc. Cum o planta care nu este udata, moare. 


Niciun comentariu: