Turn back time

Turn back time

joi, 8 octombrie 2015

Atat de mult


Imi spui ca s-a terminat, ca nu poti sta cu o curva cand sunt atatea femei.
Ca timpul a expirat, de parca iubirea are termen de valabilitate. 

Si nu doar ca s-a terminat, dar ca trebuie sa ne purtam ca si cum chiar s-a terminat… sa nu mai mancam impreauna, sa nu mai plecam impreuna, sa nu te mai sun dupa program…
Se rup bucatele, bucatele in mine.. dar eu toata nu ma rup ca sa scap odata de tot acest chin. Sa mi se rupa inima in mine si sa nu mai simt nimic. 

Toate lacrimile mele, toata aceasta disperare pe care o simt si care rabufneste, nu te mai ajung, le consideri spectacol. Daca as muri acum langa tine, tot spectacol ai crede ca este ? Dar nu voi muri. Pentru ca trebuie sa port iubirea pentru tine. I-am cerut lui Dumnezeu sa ma lase sa iubesc cu tot sufletul si mi te-a adus pe tine. Pot eu acum sa il cert ca de ce mi-a indeplinit dorinta ? Dar nu am stiut ca daca voi iubi cu toata fiinta, voi si suferi cu toata fiinta. Sau mereu cand l-am rugat sa nu mi te ia ? Inca il mai rog zi si noapte. 

Acum, in aceste clipe, nu vreau decat sa ma intind undeva si sa plang pana raman fara lacrimi, fara aer, pana ma voi acoperi muschii si plantele pamantului. 

Tu esti visul meu, omul cel mai drag mie, caruia i-am dat tot, absolut tot ce gandeam, simteam, voiam, visam. Tot ce sunt eu, esti tu. Nu doar ca mi-am deschis fermoarele, dar m-am apropiat de tine, m-am lipit de tine si apoi corpul si sufletul meu s-au combinat cu alte tale.. Incat acum daca pleci, nu mai stiu care sunt eu. Nu mai pot fi. Pentru ca de atata timp traiesc combinata cu tine prin fiecare por si nu mai pot fi altfel. 

Stiu ca vrei sa iti refaci viata. Sa gasesti pe alta fata careia sa ii arati dealurile, sa asculti pianul cu ea, sa o saruti pe ea, sa o alinti pe ea si ii gasesti un nume de alint cum eu am fost Indy, scumpilici si apoi iubirici… Sa ii arati ei cerurile, sa o privesti pe ea in ochi si sa fii fericit. 

Eu voi ramane aici, asa cum ma lasi. Eu nu mai am loc in inima asta pentru nimeni in afara de tine. Tu pleci, ma lasi singura, ma zdrobesti invaluindu-ma in durere si regret… iar eu nu te pot opri. 

As vrea atat de mult. Stii ca pot sa lupt pt noi, am resurse si mi-am promis mie ca voi rezolva ce este de rezolvat. Dar daca nu mai insemn nimic pentru tine, decat ceva de care vrei sa te dispensezi, cum pot eu sa te opresc ? 

Daca am fost scai, am fost pentru ca tu ai fost lana de care m-am prins. 

Te iubesc atat de mult. Atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, atat, ….. de mult.

Niciun comentariu: