Turn back time

Turn back time

marți, 29 septembrie 2015



De ce vrei tu sa devenim doi straini? De ce vrei tu ca rasariturile sa le traim separat ?

Apusurile sa fie evenimente individuale, serile singuratice si aerul fara parfumul iubirii noastre. 

Dealurile sa ne simta lipsa caci vrei sa nu le mai calcam picior langa picior. Vantul sa nu ne mai impleteasca parul, eu sa nu te mai sarut pe obrazul drept in timp ce incerc sa fac un selfie, iar tu sa privesti direct in obiectiv. 

Mainile noastre sa se caute in noapte si oricat de cald sa iti fie in somn, motiv pentru care nu am sta imbratisati, sa ne tinem de mana in timp ce dormim. 

Sa ma trezesc cu un pupic pe umar in timp ce dorm.
Suvoaiele noastre. 

Sa mancam un hamburger la McDoland’s, iar cartofii prajiti sa ii impartim cu niste vrabii pofticioase. 

Sa fiu foca ta. 

Sa fiu foca ta ucigasa. 

Sa fii in bratele mele amant, sot, copil, frate, iubit. 

Sa inspir aerul expirat de tine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Deoarece m-ai pierdut inainte sa ma ai,
M-ai inselat inainte sa ma simti,
Mi-ai sfasiat sufletul inainte sa mi-l daruiesti pe al tau,
Te-ai daruit inainte sa mi te daruiesti mie,
Te-ai simtit bine inainte sa stii ce fel te vei simti cu mine,
Ai ales inainte sa ma alegi pe mine,
Deoarece vorbesti fara inteles si logica,
Deoarece adevarul tau este mai presus de logica tuturor,
Deoarece lumea in care tu traiesti nu exista,
Deoarece timpul nu poate fi dat inapoi oricat am regreta.